
Kwietniowe ,,LITERKI W AKCJI” w kl. I - innowacja pedagogiczna
1. ,,LITERA NA DWIE RĘCE”
2. ,,MAGICZNA LITERA"
3. ,,TĘCZOWA LITERA"
Za nami następne zadania kwietniowe zabawa pt. ,,LITERA NA DWIE RĘCE” to dynamiczna i angażująca formę nauki liter, która łączy w sobie elementy zabawy ruchowej i edukacji językowej. Aktywność ta wymagała od uczniów szybkości, zręczności oraz umiejętności szybkiego kojarzenia i reagowania, co stymuluje ich rozwój na wielu poziomach.
Za na mi drugie zadanie pt. ,,MAGICZNA LITERA" to zabawa indywidualna z elementem współpracy w parach, która angażuje kreatywność dziecka poprzez wykorzystanie afektu ujawniania się białych liter pod kolorową farbą. Metaoda ta łączy naukę pisania liter z aktywnościa plastyczną.
Za nami trzecie zadanie pt. ,,,,TĘCZOWA LITERA" to zabawa indywidualna, która angażuje kreatywność dziecka poprzez wykorzystanie techniki odbitek kolorowych z folii aluminowej.
Każda litera staje się unikalnym dziełem sztuki, co wzmacnia poczucie dumy i satysfakcji z własnej pracy.