Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łuszczowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej: spluszczow.superszkolna.pl
Data publikacji strony internetowej: 15.03.2013
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony: 7.10.2020
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Deklarację sporządzono dnia: 27.10.2020
Deklarację ostatnio aktualizowano dnia: 21.03.2025
Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: IDcom Group sp. z o.o.
Dokonano przeglądu deklaracji dostępności w dniu 21.03.2025r.
Treści lub funkcje niedostępne:
- Zdjęcia nie posiadają prawidłowego opisu lub nie posiadają go wcale
- Filmy nie posiadają napisów dla osób niesłyszących
- Część plików nie jest dostępnych cyfrowo
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osobą kontaktową jest Dyrektor ZSP w Łuszczowie adres e-mail: spluszczow@wp.pl
Informacja zwrotna
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
Postępowanie odwoławcze
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Dostosowanie wejść do budynków
Budynek ZSP w Łuszczowie mieści się w jednym dwukondygnacyjnym budynku który posiada trzy wejścia. Przy wejściu do przedszkola jest podjazd wraz z poręczą ułatwiający wejście do budynku, przy wejściu głównym znajduje się pochylnia dla wózka inwalidzkiego. Dla osób mających problem z poruszaniem przeznaczone jest wejście główne do budynku. Szerokość drzwi wejściowych głównych - drzwi dwudzielne 125 cm w świetle. Drzwi są przystosowane do korzystania przez osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich.
Dostosowanie korytarzy
Korytarze są przystosowane do poruszania się osób mających trudności w poruszaniu się.
Dostosowanie schodów
Przy schodach zamontowane są barierki. Osoby mające problem z poruszaniem się, powinny zgłosić się do sekretariatu szkoły znajdującego się na parterze budynku.
Dostosowanie wind
Budynek nie posiada wind
Dostępność pochylni
Do wejścia głównego i bocznego do budynku prowadzą pochylnie przeznaczone dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Dostępność platform
Budynek nie posiada platform
Dostępność informacji głosowych
Budynek nie posiada głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osób niewidomych i słabowidzących
Dostępność pętli indukcyjnych
Budynek posiada pętlę indukcyjną
Dostosowanie parkingów
Na parkingu jest wydzielone i oznakowane miejsce dla osób niepełnosprawnych.
Prawo wstępu z psem asystującym
Istnieje prawo wstępu z psem asystującym do budynku szkoły
Dostępność tłumacza języka migowego
Nie mam możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online