Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łuszczowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej: spluszczow.superszkolna.pl

Data publikacji strony internetowej: 15.03.2013

Data ostatniej istotnej aktualizacji strony: 7.10.2020

 

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Deklarację sporządzono dnia: 27.10.2020

Deklarację ostatnio aktualizowano dnia: 21.03.2025

Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: IDcom Group sp. z o.o. 

Dokonano przeglądu deklaracji dostępności w dniu 21.03.2025r.

Treści lub funkcje niedostępne:

  • Zdjęcia nie posiadają prawidłowego opisu lub nie posiadają go wcale
  • Filmy nie posiadają napisów dla osób niesłyszących
  • Część plików nie jest dostępnych cyfrowo

 

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.

Osobą kontaktową jest Dyrektor ZSP w Łuszczowie adres e-mail: spluszczow@wp.pl

 

Informacja zwrotna

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

 

Postępowanie odwoławcze

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie wejść do budynków

Budynek ZSP w Łuszczowie mieści się w jednym dwukondygnacyjnym budynku który posiada trzy wejścia. Przy wejściu do przedszkola jest podjazd wraz z poręczą ułatwiający wejście do budynku, przy wejściu głównym znajduje się pochylnia dla wózka inwalidzkiego. Dla osób mających problem z poruszaniem przeznaczone jest wejście główne do budynku. Szerokość drzwi wejściowych głównych - drzwi dwudzielne 125 cm w świetle. Drzwi są przystosowane do korzystania przez osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich.

Dostosowanie korytarzy

Korytarze są przystosowane do poruszania się osób mających trudności w poruszaniu się.

Dostosowanie schodów

Przy schodach zamontowane są barierki. Osoby mające problem z poruszaniem się, powinny zgłosić się do sekretariatu szkoły znajdującego się na parterze budynku.

Dostosowanie wind

Budynek nie posiada wind

Dostępność pochylni

Do wejścia głównego i bocznego do budynku prowadzą pochylnie przeznaczone dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Dostępność platform

Budynek nie posiada platform

Dostępność informacji głosowych

Budynek nie posiada głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osób niewidomych i słabowidzących

Dostępność pętli indukcyjnych

Budynek  posiada pętlę indukcyjną

Dostosowanie parkingów

Na parkingu jest wydzielone i oznakowane miejsce  dla osób niepełnosprawnych.

Prawo wstępu z psem asystującym

Istnieje prawo wstępu z psem asystującym do budynku szkoły

Dostępność tłumacza języka migowego

Nie mam możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online