
Marcowe ,,LITERKI W AKCJI” w kl. I - innowacja pedagogiczna
1. ,,ROBIMY SMILE”
2. ,,LITERY W SMARTFONIE”
3.,,SŁOMKOWA LITERA”
4. ,,PACNIJ LITERĘ”
Za nami następne zadania marcowe ,,JAK ZROBIĆ SLIME?” to wspaniała zabawa sensoryczna oraz metoda aktywnego uczenia się poprzez działanie. Dzieci uczyły się przez eksperymentowanie i własnoręczne tworzenie slime. Podsumowały zajęcia takimi słowa ,,To najwspanialsze zajęcia”, nic już nie trzeba dodawać do podsumowania zajęć.
Za na mi drugie zadanie ,,LITERY W SMARTFONIE” metoda tych zajęć łączyła naukę pisania z doświadczeniem sensorycznym. To aktywność indywidualna, która angażowała zmysły dziecka poprzez wykorzystanie smartfonu sensorycznego własnej produkcji.
Za nami zadanie czwarte pt. ,,SŁOMKOWA LITERA” to ciekawa metoda edukacyjna, która wciągnęła uczniów w świat liter poprzez angażowanie ich umiejętności motorycznych. Przeznaczona była dla par lub grup trzyosobowych.
Za nami trzecie zadanie pt. ,,PACNIJ LITERĘ” to dynamiczna gra edukacyjna, w której uczniowie rywalizowali o szybkość rozpoznawania litery. Praca była podzielona na grupy kilkuosobowe.