
LITERKI W AKCJI w kl. I - innowacja pedagogiczna
W lutym były realizowane zajęcia pt,, CHWYĆ LITERKĘ”
oraz zajęcia pt. ,,PIANKOWA LITERA”.
,,Chwyć literkę” to gra pt. ,,Chwyć” to energiczne połączenie nauki alfabetu z treningiem refleksu i precyzji ruchu. Ta aktywność wymaga pełnej uwagi i szybkiego reagowania, co sprawia, że jest emocjonującym wyzwaniem i świetnym ćwiczeniem na poprawę szybkości reakcji, rozwój zdolności słuchowych oraz umiejętności współpracy oraz zdrową rywalizację.
,,Piankowa litera” to kreatywna i sensoryczna metoda utrwalania liter. Dzieci pracowały korzystając z pianki do golenia jako powierzchni do ćwiczenia do pisania. Aktywność ,,Piankowa litera” pomagała utrwalić znajomość liter alfabetu w angażujący sposób, jednocześnie rozwijając motorykę małą, precyzję ruchów i koncentrację. Dzięki stymulacji sensorycznej dzieci uczyły się współpracy, ćwicząc koordynację ręka-oko.
Kochany Rodzicu, pamiętaj!