Excel i gra w statki w klasie 3
Klasa 3 zaczęła zabawę z programem Excel. Jak stwierdzili uczniowie - to magiczny program, bo sam tyle robi :) Na pierwszej lekcji uczniowie zapoznali się z kolumnami, wierszami, komórkami, kolorami, obramowaniami i arkuszami. Wszystko zaczynało być ciekawe jeśli wiadomo, że poznanie tych rzeczy pozwoli na zagranie w STATKI. Gra w statki odbyła się w parach.W trakcie gry dzieci muszą wykonać wiele czynności, które świetnie wpływają na rozwój koordynacji ręka - oko. Zabawa w zatapianie statków rozwija również koncentrację uwagi i umiejętność skupiania się. Excelowa gra w statki daje możliwość, również nauczenia zasad wzajemnego szacunku, cierpliwości i czekania na swoją kolejkę. Gra w statki bardzo spodobała się naszym uczniom w tym programie. Życzymy nowych strategi w grze oraz miłej nauki przez zabawę.